27 lut 2015

9#: Nowości i ask!

 Witajcie, to dopiero mój drugi post w lutym i chyba ostatni :/ Mało pisałam w tym miesiącu, ale niewiele się zmieni przez ten post, ponieważ w tym poście nie będzie nic wspaniałego, chciałam tylko zwrócić na coś uwagę.

 Jak już pewnie zauważyłeś dodałam zakładki m.in. "Rysunki" i "Pytania", zrobiłam to tylko po to by jakoś odnowić tę stronę, no i chyba tyle z zakładkami.

 W "sekcji" (?) "Pytania" jest "link" do mojego aska, będę odpowiadać, gdyby ktoś zechciał mi zadać jakieś pytania, w dziale "Rysunki" na razie nic nie ma, i nie wiem czy często będę tam coś wstawiać, mogę jedynie NA RAZIE wstawić moje prace z LLTeens.






...i zostawiam piosenkę Megurine Luki ^o^



8 lut 2015

8#: Cześć! Dawno się nie udzielałam więc..

Cóż....hej, nie mam w sumie o czym za bardzo pisać, ale kiedy zaczną mi się ferie to zrobię SR.

Tak sobie pomyślałam  że mogłabym zrobić post o...nie, nie wiem. Pozwól że się chwilę zastanowię.
Dobra, znalazłam jakieś pytania w internecie i odpowiem na nie, to szansa by się o mnie czegoś dowiedzieć ;)

1.Płaczesz bo ... ?
 - często płaczę ze szczęścia (szczególnie przy oglądaniu One Piece)
2.Morze, pole, las czy góry?
 - myślę że pole lub las ♥‿♥
3.Skoczyłabyś z bungee ?
 - teraz się wydaje "pewnie że tak" ale gdybym była w takiej sytuacji to zareagowałabym inaczej
4.Dlaczego ból psychiczny jest gorszy od fizycznego ?‎
 - ponieważ rana się zagoi, ale o śmierci bliskiej ci osoby nie zapomnisz nigdy
5.Co sądzisz o plotkach ?‎
 - zależy w jakim znaczeniu i sytuacji
6.Co sądzisz o ... robieniu sb tatuaży z imieniem ukochanej osoby?‎ 
 - to normalne, nie znam osobiście żadnej takiej osoby, ale wiem że takie są
7.Ulubiony kolor ?‎ 
   -  czarny i biały i oczywiście kolor tęczy ;)
8.Czy twoje życie ma sens?
 - życie każdego ma jakiś sens i każdy ma inny
9.Co według ciebie jest romantyczne: lato czy zima?
 - zima, wtedy wszystko wygląda cudownie ♥_♥
10.Co lubisz robić w wolnym czasie ?‎
 - mogłabym cały czas oglądać anime i obejrzeć mój ulubiony odcinek nawet 100 razy bez przerwy, lubię też jednak rysować, wymyślać lub słuchać muzyki
11.Co byś zrobiła gdyby ostatnimi ludźmi na świecie byłabys Ty i Twój największy wróg ?‎
 - ja bym nic nie robiła, ale on pewnie ruszyłby do walki...
12.Ulubiony serial ?
 - chyba nie oglądam seriali, a jak już to w tym momencie sobie nie przypominam
13.Coś nowego u Ciebie?
 - nie, u mnie wszytko po staremu =)
14.Jak myślisz, co daje nam największe szczęście w życiu? Dlaczego?‎
 - myślę że najważniejsze jest w życiu dążenie do celu, ale przede wszystkim przygoda która nam przy tym towarzyszy, dlaczego? ponieważ to zabawne =D
15.Na co czekasz w tym momencie?
 - na przypływ energii by ćwiczyć
16.Co sądzisz o walentynkach? Czy według Ciebie są głupim świętem?
 - nie, to piękne święto
17.Jak długo jesteś w stanie wytrzymać bez internetu? 
 - niedługo, muszę słuchać moich ulubionych piosenek, których ciągle nie chce mi się pobrać na telefon
18.Jesteś szczęśliwa?
 - w każdym momencie z innego powodu
19.Jakiej muzyki słuchasz ?
 tego radia
20.Chcialabys stac sie chlopakiem na jakis czas?
 - odpowiedź jest prosta, nie, jestem dumna z tego kim jestem
21.Dlaczego ludzie żyją stereotypami ?
 - dla humoru, jednak niektórzy biorą to zbyt poważnie
22.Co twoim zdaniem oznacza słowo szczęście ?‎ 
 - wtedy kiedy po prostu robisz to co lubisz i nikt nie ma prawa ci tego mieć za złe
23.Lubisz ciszę ?‎
 - nie, nawet kiedy boli mnie głowa słucham muzyki z myślą że mi przejdzie
24.Jest taki film, który Cię doprowadził do łez ?‎ 
 - film nie, ale dwie sagi z One Piece, saga CP9 (albo Water7) - kiedy muszą się pożegnać z "Merry go" (statkiem) i saga Marineford - gdy brat Luffy'ego umiera
25.Wierzysz w przypadek? 
 - po prostu przypadek albo przeznaczenie
26.Jest rzecz, która jest dla Ciebie niewybaczalna ?‎
 - jest wiele takich rzeczy których doznałam i nigdy ich nie wybaczę ani nie zapomnę, ale  staram się to ignorować
27.Czy samotność ma jakieś dobre strony ?‎
 - oczywiście że nie, też miałam takie momenty w których nikogo nie miałam i czułam się strasznie
28.Wierzysz w istoty pozaziemskie ?‎
 - tak jakby, bo myśl o tym że jesteśmy sami w tej wielkiej przestrzeni mnie dołuje
29.Lubisz pomagać innym, gdy mają jakieś problemy w życiu ?
 - otacza mnie pełno takich osób, wtedy staram się znaleźć jakieś rozwiązanie
30.Co sprawia że jesteś szczęsliwa?
 - wiele rzeczy, ale przede wszystkim słowo "dziękuję", wolałabym umrzeć z myślą że komuś pomogłam słysząc "dziękuję" niż myśleć że ktoś czuje się przeze mnie winny słysząc "przepraszam"
31.Masz internetowych przyjaciół ?
 - naprawdę dużo i kocham ich bardziej niż tych w prawdziwym świecie, jednym z moich marzeń jest ich poznać
32.Jak myślisz, dlaczego ludzie tak często siebie nienawidzą?
 - niektórzy po prostu mają wrogie nastawienie i  nie da się z tym nic zrobić
33.Twoje przyjaciółki?
 - w prawdziwym świecie takie "prawdziwe" to tylko trzy niestety, ale jedna jest zbyt ufna innym i często się ode mnie odwraca, internetowym przyjaciołom zawsze można ufać i się im wygadać
34.Kiedy ostatnio zdarzyło Ci się złamać jakiś przepis lub prawo?
 - robię to ciągle, ale inni tego nie zauważają



Na prawdę nie mam co robić, a ćwiczyć mi się nie chce, więc chyba  pójdę spać. Pozdrawiam!
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ ✧゚・: *ヽ(◕ヮ◕ヽ)

25 sty 2015

7#:Rysujemy mangę! Wrażenia z niedzielnego odcinka OP i informacja o AMV!

Yo! Najpierw:


  1. Chciałam tylko powiedzieć że dzisiejszy odcinek OP był super epicki, nie wiem co ze sobą zrobię do następnego ;P Na pewno będzie tak samo krótki jak ten.
  2. Informacja o AMV które wstawiam, będę je wstawiać dopóki mi się nie skończą te fajne, a jak mi zabraknie to będę wstawiać openingi x3




A teraz  będę rysować Marguerite z OP (robiłam z magazynu jak narysować mangę, nie umiałabym tego sama wymyślić xD):









1. Rysujemy prostą kreskę i głowę (sorry że bokiem)








2. Zaznaczamy kreski mniej więcej o długości głowy i rysujemy szkielet




3. W miejscach które się zginają rysujemy kółka



4. Dodajemy objętości.




5.Rysujemy twarz, zacznijmy od oczu kończąc na ustach, potem włosy.





6. Następnie rysujemy ręce i nogi.




7. Teraz tylko ubrania  i porównanie.









Moim zdaniem jak na pierwszy raz nie najgorzej ;)
Kilka obrazków z Luffym i AMV:














A tu Gear Second:











Pozdrawiam! ;* Wiem że, jestem beznadziejną blogerką i mało kto czyta mojego bloga, może za kilka lat będzie to czytało więcej osób ^^




19 sty 2015

6#: Kolejny zupełnie bezsensowny post. Moja opinia o One Piece!

Witam, przepraszam że, ciągle piszę o tym anime, ale jestem fanką i to chyba normalne, więc myślę że mi wybaczycie ;)

Większość ludzi odwiedza mnie z LL Teens (2-3 osoby) i wiem że może one oglądają anime, lecz nie akurat One Piece. W sumie to może je zachęcę do obejrzenia. 
Dzisiejszy post nie jest skierowany tylko do tych osób z LLT, ale również do innych osób które, na przykład zastanawiają się czy mają to obejrzeć lub też do takich które po prostu nie lubią tego anime i myślą sobie "Anime o piratach? O co w tym w ogóle chodzi, ja tam wolę moje anime.."
Naturalnie nie wszyscy mają taki tok myślenia, a ja po prostu mam potrzebę napisania takiego postu :/




  1. Skąd znam One Piece i czy zawsze je lubiłam?


 Kiedyś byłam na takim jakby "czacie-forum" (odeszłam chyba w listopadzie). I tam miałam kilku takich internetowych przyjaciół, wszyscy tam oglądali anime.Była tam taka dziewczyna która obejrzała prawie wszystkie możliwe anime jakie istnieją O.O
 Pamiętam że ja zawsze lubiłam tylko Fairy Tail i o innym anime nie było mowy. Była tam też taka moja jedna z bliższych internetowych koleżanek, która po prostu nie lubiła anime. I raz właśnie wpadliśmy na taki temat "Czemu ona nie lubi anime?". Potem zaczęliśmy ją wszyscy tak zachęcać żeby obejrzała jakieś anime i w końcu się zgodziła. To znaczy nie zgodziła się tylko było tam jakieś takie "głupie" anime i jej się spodobało. W końcu już nie pamiętam czy obejrzała Fairy Tail czy One Piece, ale chyba FT.
 Jak już skończyła oglądać Fairy Tail to zaczęła One Piece i jej się to tak spodobało że ciągle nam o tym pisała, opowiadała na którym jest odcinku co się dzieje. A tam byłam chyba jedyną osobą która One Piece nie oglądała.
 
 Już mnie to zaczęło męczyć że tak ciągle o tym gada i postanowiłam że obejrzę jeden odcinek, nawet nie patrzałam o czym jest fabuła jaki to gatunek, do dziś nie wiem jak wygląda autor mangi czyli Eiichiro Oda...

 I wiadomo jak to jest potem chciałam się dowiedzieć co będzie dalej i potem po jakiś trzech odcinkach twierdziłam "Dobra, to w sumie nie jest takie złe." Obejrzałam jeszcze 16-17 odcinków (wszystko w jeden dzień) i sobie ustaliłam taki śmieszny cel "Skoro ona nie obejrzała jeszcze wszystkich odcinków to ja będę od niej szybsza"

I tak sobie oglądałam po 10-30 odcinków dziennie.




 
2. "Anime o piratach, o co w tym chodzi?..." - fabuła, gatunek.


 One Piece to anime głównie o walkach, gdzieś przeczytałam że ktoś pisał że w tym anime są najlepsze walki...tak, to prawda.
 To anime to gatunek (albo coś innego, nie pamiętam) shounen (chyba tak) czyli że przeznaczone dla chłopaków, fakt jestem trochę chłopczycą. Ale te walki mają przekaz, znaczenie pozytywne, o tym będę pisać w punkcie następnym.
 
Teraz tak, niektórzy sobie myślą... tak jak w tytule, że o co w tym chodzi, jak anime o piratach może być fajne? Ja rozumiem ten tok myślenia bo ja na przykład nie oglądałam Naruto i też tak czasem myślę, że o co chodzi w anime o ninjach? Bo ja tego nie rozumiem, bo w sumie to że tam mają jakąś grupę ninji i walczą z jakimiś innymi?
 
 Dobra, teraz wytłumaczę jak anime o piratach może  być fajne. Fajne jest właśnie to że, jest to życie na morzu, można wymyślić sobie dowolne morze (np. East Blue, West Blue, North Blue, South Blue lub Grand Line), można wymyślić dowolne stworzenia morskie (np. Królowie Mórz), fajne jest też to że można wymyślić niezliczoną ilość wysp (np. Wyspa Ryboludzi, Podniebna Wyspa - Skypiea, Wyspa Piratek Kuja - Amazon Lilly, Archipelag Sabaody)
 I w ogóle tam można wymyślić różne załogipiratów, każdy ma inną, flagę, są takie organizacje jak "Światowy Rząd" "Marynarka".



3. Za co cenię sobie to anime?

 Cenię to anime przede wszystkim za to że jest niesamowite. Ogóle chodzi w tym o to że:

- przyjaciele to skarb
- każdy może mieć marzenia i warto oddać życie by je spełnić
- nie ważne że inni się z ciebie śmieją, uwierz w siebie
- jeśli czegoś na prawdę pragniesz warto o to walczyć
- nie ważne że nie możesz czegoś zrobić, ważne że tego chcesz

 Dobra, bo już zaczynam pisać cytaty xD. Dlatego też bardzo lubię to anime bo wszyscy członkowie załogi Słomianych Kapeluszy mają jakieś marzenie, tutaj mogę trochę pospoilerować :/ I napiszę jaki mają zawód na statku xD (piszę pełne imiona i w kolejności dołączenia do załogi)

  • Monkey D. Luffy - kapitan, marzenie: zostać Królem Piratów
  • Roronoa Zoro - szermierz, marzenie: zostać najlepszym szermierzem świata.
  • Nami - nawigator, marzenie: narysować mapę całego świata
  • Usopp - strzelec, marzenie: zostać dzielnym wojownikiem mórz
  • Sanji - kucharz, marzenie: odnaleźć "All Blue"
  • Tony Tony Chopper - lekarz, marzenie: odkrycie "Panaceum" - lekarstwa na wszystkie choroby
  • Nico Robin - archeolog, marzenie: poznać historię "Pustego Wieku", znaleźć Rio Poneglyph
  • Franky (Cutty Flam) - cieśla, mechanik, marzenie: zbudować najwspanialszy statek świata którym będzie się poruszał Król Piratów.
  • Brook - muzyk, marzenie: spotkać starego przyjaciela - Laboona
I jeszcze walki jak już pisałam mają pozytywny przekaz, zazwyczaj chodzi o to by obronić swoich przyjaciół :)


To już chyba tyle nie chce się za bardzo rozpisywać, ani za bardzo spoilerować, po prostu warto obejrzeć to anime, bo ja też go kiedyś nie lubiłam, a teraz jest moim ulubionym.


Pozdrawiam, a na pożegnanie AMV i jeden z cytatów Luffiego ;*
Najsmutniejszy AMV jaki widziałam, ciągle przy tym ryczę..




Znak czaszki to symbol przekonania. [...] Nie wiem kim jesteście ani do kogo należy ta flaga... ale to jest flaga, której ślubujesz życie! [...] To nie jest flaga, którą możesz po prostu wyśmiać czy ją zniszczyć!

7 sty 2015

5#: Zupełnie nieistotny post, do Japonii coraz bliżej! ;)

Chotto, dzisiejszy post jest zupełnie beznadziejny, krótki i pewnie mało kogo obchodzi, ale jestem tak bardzo szczęśliwa że, muszę go napisać! <3

Nikt nie wie bo, nigdy o tym nie wspominałam, ale w poprzednim roku do mojej szkoły przyjechali Japończycy by uczyć nas japońskiego.

Dziś dowiedziałam się od pani z angielskiego że, przyjadą w marcu, jeszcze nie wiem co będą robić, ale ja chyba przenocuje u mnie w domu dwie dziewczyny z Japonii. Jestem tak szczęśliwa i w ogóle nie wierzę że, rodzice się na to zgodzili, myślałam że, będę musiała ich o to błagać, a oni mi to nawet sami zaproponowali.
Ponieważ, mój tata ma dodatkowy angielski z tą panią co uczy w mojej szkole i sam powiedział o tym, a mama powiedziała że, w ogóle nie ma problemu.
Ja nie wierzę w to co się dzieje, ale to jest po prostu niesamowite, mogłabym nawet pojechać do Japonii, ale bilet kosztuje około 2 tyś.

Dobra, pozdrawiam i muszę odrobić lekcje, bo dopiero wróciłam! x3

6 sty 2015

4#: Portgas D. Anne, czyli "mini-tutorial" ?!

 Chotto! Dziś już pisałam post, ale tamten nie był zamierzony, więc teraz robię taki który chciałam zrobić i na wasze nieszczęście będzie to tutorial. Nieszczęście bo, ja nie umiem pisać tutoriali. Jednak dziś nie będę musiała nic pisać ponieważ zrobię "mini-tutorial", czyli jak to ja mówię historię pracy. Bo w sumie jak można, robić tutoriale ciągle o tym samym, ale w innych kolorach i o innej tematyce? I tak zawsze będzie "teraz wzięłam czerwoną kredkę i pocieniowałam".

 Na LL Teens, wstawiłam jedną pracę z "klatą" na brzuchu u dziewczyny i niektórym się spodobało, więc postanowiłam zrobić specjalnie dla nich kolejną taką pracę (którą miałam w planach wcześniej).
 Znowu ma związek z One Piece bo, to jest "Gender bender" jednej z postaci. Mam nadzieję że, wszyscy wiedzą co to, a jeżeli nie to ja opowiem:

Gender bender to zmiana płci np. jakiejś postaci, najczęściej właśnie z anime. (sama dokładnie nie wiem co to xD)

 Ja wybrałam jedną z moich ulubionych postaci (która niestety umarła ;C) czyli, Portgas'a D (Gol D) Ace'a.


Tego na dole: 



W jednym z odcinków One Piece dowiadujemy się że, gdyby urodził się jako dziewczynka miałby na imię Anne. A tu taki AMV, też trochę o Ace'ie:






Długi wstęp Ó_Ó, a teraz miłego oglądania historii pracy ^^


















Te prace jaśniejsze bo, zaczynałam wieczorem, a kończyłam rano.










Dobra to chyba tyle, nie zrobiłam postu instruktażowego, ale się postaram go zrobić, trzymajcie się! ;*

Aha i jeszcze jeśli masz czas wejdź TU




3# Nominacja do LA!

Dobry wieczór, piszę to rano, ale tak jakoś ;P Zostałam nominowana do LA - TUTAJ

Nigdy nie byłam nominowana, tym bardziej że, nie miałam do tego nigdy okazji. Błagam nie śmiejcie się ale, ja nie wiem co to LA, ani o co chodzi w tych nominacjach. Więc, postanowiłam trochę poszukać w internecie i jedyne czego się dowiedziałam to że, skrót LA znaczy "Los Angeles"...(Really Google?)

Teraz dowiedziałam się że, muszę odpowiedzieć na 11 pytań i nominować 11 kolejnych blogów...Jak zgadłam to nie ma końca, więc może po prostu, napiszę te pytania, a autorki blogów które będą chciały na nie odpowiedzieć odpowiedzą na nie na swoich blogach? 

Ponieważ:

- chyba wszystkie blogi jakie znam zostały już nominowane
- nie odwiedzam aż tylu blogów
- i co jeżeli ktoś ciągle jest nominowany, a ma już dość?

Dobra, dziś trochę długi wstęp, ale już piszę odpowiedzi i moje pytania.
 

1. Jaki kolor najbardziej lubisz?
- lubię wszystkie kolory, ale jednak najbardziej czarny i biały

2. Chciałabyś być starsza lub młodsza?
- cóż i to i to, ponieważ gdybym była starsza, mogłabym w końcu pojechać do Japoni ^.^ a młodsza bo, dzieciństwo jest po prostu fajne x3
3. Dobrze się uczysz?
- zależy z czego
4. Jakie jest Twoje ulubione zwierze?
- renifer *-* (ze względu na Choppera [tego na kursorze])
5. Wolisz Emo czy Kawaii?
- kawaii *O* lub emo kawaii (chyba takiego nie ma ale, ja sobie wyobrażam)
6. Czy masz rodzeństwo?
- tak i nawet nie zdajesz sobie sprawy jakie jest męczące 
7. Kto jest Twoją ulubioną projektantką?
- jak chodzi o te z LL Teens, to moimi ulubionymi są wszyscy, każdy na inną wizję i inny pogląd na świat, dlatego to takie ciekawe ^^ a jeśli takie z życia to chyba ludzie projektujący ubrania do One Piece, chociaż ich nie znam 
8. Jaka jest najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś?
- uwierz że, nie chcesz wiedzieć Ó_Ó
9. Wolisz sukienkę czy spodnie?
- lubię oba, ale częściej noszę spodnie
10. Lubisz muffinki?
- kocham *O*
11. Masz własne zwierzątko?
- nawet nie wiesz jak dużo.


No to byłoby na tyle teraz napiszę moje pytania:


1.Jeżeli mogłabyś zmienić swoje imię, jakie by to było?
2.Jaki kraj jest twoim ulubionym?
3.Wolisz czekoladę czy cukier?
4.Jaki kolor ma twój pokój?
5.W jakich czasach wolałabyś żyć, czasach piratów czy w czasach średniowiecznych?
6.Czy wiesz jak wyglądała twoja mama jak była w twoim wieku?
7.Czy oglądasz anime, jeśli tak to jakie jest twoim ulubionym?
8.Zdarzyło ci się kiedyś zapomnieć o czymś ważnym?
9.Jaki żywioł lubisz najbardziej?
10. A jak myślisz, jaki do ciebie pasuje?
11.Ile lat ma twój najstarszy członek rodziny?


Pytania beznadziejne i raczej nikt na nie nie odpowie (jestem ciekawa kto odwiedza mojego bloga xD) 
I wiem że nie umiem prowadzić bloga, ale jednak chce to robić i dobrze mi z tym, dziś pojawi się jeszcze drugi post ;)

Pozdrawiam! ;*

3 sty 2015

2#: Tutorial, czyli kolorowanie i nowy blog!

Witam, jednak postaram się zrobić post instruktażowy jutro, dziś miałam wiele do zrobienia.
 
Może zanim zacznę kolejną część tutorialu to przedstawię nowy blog, wiem że jego wygląd nie jest idealny, ale robiłam go na szybko, więc może jutro poprawię ;) Tutaj!

Jest to głównie blog o pisarstwie, mam zamiar napisać taki jakby fanfik o One Piece x3 
Dobra, już robię tutorial.



1.Do szkicu dorysowałam jeszcze uśmiech jaki zawsze ma Luffy xP i skórę obrysowałam cienkopisem w kolorze skóry.



2. Teraz czarnym cienkopisem wszystkie elementy które powinny być czarne włosy, buty, brwi i uśmiech, ponieważ zęby są białe.





3. Teraz, ponieważ nie mam czerwonego cienkopisu, użyłam pisaku i obrysowałam górną część sukienki oraz dolną niebieskim długopisem.






4. Wszystkie żółte elementy obrysowujemy cienkopisem lub pisakiem (ja nie mam nic z tego więc mocno dociskałam kredkę) czyli kapelusz, guziki, pas oraz buty.





5. Zapomniałam jeszcze by obrysować na czerwono pasek od kapelusza x3






6.Więc zaczniemy od skóry, najpierw weźmiemy jasno-brązową kredkę i cieniujemy tam gdzie powinno być pocieniowane (patrz-> obrazek)







7.Bierzemy kredkę o kolorze skóry i cieniujemy tak jak poniżej.




8. Teraz tylko włosy czarną kredką, nie pokazywałam jak cieniuję włosy, ponieważ uważam że, każdy ma swój styl i może to robić jak chce.




9.Bierzemy czerwoną kredkę i kolorujemy górną część, na razie bez cieniowania.




10.(przepraszam  że, bokiem) Teraz cieniujemy, może tu nie widać, ale to jest pocieniowane.






11. Teraz kolorujemy pas na żółto, możemy bez cieniowania, bo cieniowanie zastąpiły nam wgniecenia.




12.(przepraszam że, bokiem) kolorujemy sukienkę i ją cieniujemy na niebiesko.




13. Tu nie widać bo, rozmazane, ale teraz cieniujemy futerko






14. (przepraszam że, bokiem) Kolorujemy kapelusz, możemy bez cieniowania




15. W szkicu zapomniałam narysować szwy przy prawym oku, więc je dorysowujemy i kolorujemy oczy na czarno. Tak powinno wyglądać:







Przepraszam za jakiekolwiek błędy, mimo że, jest dopiero około 18 to ja już jestem zmęczona, nie wiem czy widzieliście ale, dodałam nową piosenkę, znalazłam to na YT i dzięki temu obejrzałam Film Z.

Ja nazywam to nieoficjalnym openingiem z Filmu Z, i przepraszam że, ciągle piszę coś o One Piece, po prostu to moje ulubione anime <3






Pozdrawiam!